Lumpuristik misyon5ice: misyon5ice

misyon5ice blogunda ara

24 Aralık 2010 Cuma

misyon5ice

Dexter ın 2. sezon 2. bölümünü izledikten sonrta dışarı çıktık.Kalabalık bir arkadaş grubuyla...Çıktığımda farkettim ki cüzdanımda az miktarda para kalmış.Doğru Vakıfbank'a yöneldik.Tam Vakıfbank a girecekken Ersinle karşılaştık.Dedi Naber dedim iyidir.Dedim sen nasılsın?Dedi iyidir.Hemen şu anahtar kelimesi misyon5ice olan yarışma hakkında konuşmaya başladık.misyon5ice aşağı misyon5ice yukarı derken 2-3 tavsiye aldım.O tavsiyeler ışığında bu yazıyı yazıyorum.Burdan hdarsivi.com un sahibi İlyas Abi ye teşekkür ediyorum.Nice misyon5ice lı günlere ...

2 yorum:

  1. İçerik girmeye devam :) ikinci sayfaya yükselmişsin. Backlinklerin faydasıyla.. İçerikte zengin olursa yerini korursun :) tekrar başarılar..

    YanıtlaSil
  2. Ersin bu 2. sayfadaki sitede benim blogum yazmıyor ki.Link attırdığım arkadaşın sitesi yazıyor yanlış mıyım?

    YanıtlaSil