Lumpuristik misyon5ice: misyon5ice-tea

misyon5ice blogunda ara

21 Aralık 2010 Salı

misyon5ice-tea

Geçen gün halı saha maçından dönüyorum.Gecenin bi vakti sokakta kimsecikler yok.Bi ben varım bide elimdeki misyon5icetea.İce tea olayını ben yıllar önce düşünmüştüm taa çocukken.O zamanlar sıcak çay içemiyordum.Çayımı soğutup öyle içerdim.Hatta sıcak çayın soğuması için beklerdim veya çayın üstünde tsunami çıkarırdım.O zamanlar şimdiki kadar süper(!) İngilizce bilmiyordum ama teknik İngilizce ye sahiptim.Geçenlerde izlediğim bir spor programında yetenek doğuştan kazanılır demişlerdi.Ordan yola çıkarak bende İngilizceyi doğduğumda biliyordum.Neyse biz soğuk çayımıza dönelim.Bazen bu soğuk çayın donma noktasını hesaplamak istedim ama orda önüme prosedür,teori vs. ecnebice olaylar çıktı.Bu sevdamdanda vazgeçmek zorunda kaldım.Malum okulada gidiyoruz ders çalışmak lazımdı.Bir tarafımda babam bi tarafımda annem beni derse zorluyorlardı.Yıllar geçti devir değişti tabi bende değiştim.Bu dersle geçen yıllar neticesinde icetea olayını unutmuştum ki Lise de kantine girdiğimde kafamı kaldırdım ve de ne göreyim.Duvar da kocaman icetea posteri,işte kendime o gün bi söz verdim Lipton u dava edecektim.Dava etmek için hukuk kazanmak istemiştim ama boşver hukuğu dedim Lipton un cezasını kendim vermeliyim -başka cümlelerde var burdan açıklayamıyorum-Liptonun internet sitesini hack'leyip hatta şirket bilgilerine sızıp onlara tarihin en büyük 2. hacker ı olduğumu kanıtlayıp sarsılan itibarımı geri alacaktım.Üniversite ye gelince hedeflerim belliydi bunun doğrultusunda çalışmalara başladım.Geçenlerde Gültekin Hoca misyon5ice anahtar kelimesini verince gözlerim doldu.Düşündüm acaba Gültekin Hoca da Lipton camiasından olabilir mi?Artık sevgili dostum Kevin Mitnick-en büyük hacker"beni az farkla geçiyor"-i işe dahil ediyorum.Kendimi 2.plana atıyorum.Bu yazıyı sonlandırdığımda hapiste olabilirim ve bilgisayara dokunamam cezası alabılırım.Onun için Google lütfen sitemi indexle 20 puanımı alayım.Benide daha fazla saçmalak zorunda bırakma.

3 yorum:

  1. Özgün olmak ayrı bişe:=))

    YanıtlaSil
  2. http://onemisyon5ice.blogspot.com/
    GÜZAL OLMUŞ SİTEN VATANA MİLLETE HAYIRLI
    OLSUN

    YanıtlaSil
  3. 10 numara olmuş:)misyon5 sağolsun:)

    YanıtlaSil